Hänt i veckan.

Japp ska vi se om det här funkar, då det är lite andra inställningar här som jag ej hittar. Men som sagt jag gör Ett försök. Först och främst vill jag dock börja med att be om ursäkt för mitt extremt dåliga bloggande det senaste. Vill ner se varför? Så se bara.
 
Måndag
Började med frukost och en ganska tidig morgon för mig. Sen blev det ganska direkt en liten morgonpromenad till bussen ja då jag var i Stenungsund bara för jag kunde En fördel med att vara ledig på måndagar. Sen direkt till möte om att gå ner i tid. För dom som va där va det inga problem. Men det kommer dock att bli värre med FK Men har man bara bestämt sig, så går det mesta. Sen blir det nog ännu en ändring av jobb alltså fortsatt kök Men går nog bli förskola trotts allt.
 
Jag är ju en sån person som säger någon att jag inte 
klarar att jobba  t.ex heltid vill jag gärna bevisa 
motsatsen. Vilket jag fått göra och nu har jag insätt att
Det ej funkar. Nu jobbar jag dock bara 75 ‰ men även det är för mkt.
 
Tisdag
Ja då va det jobb och basket. Tisdagar är en alldeles
för lång arbetsdag för mig eller så är det att jag 
slutar försent det är nog lite både och där. Men vet
egentligen inte om det hände speciell mkt på tisdagen
tror inte det. Men det blir ju direkt in till basketen efter
jobb. Ja va ju även på beskattning måndag det glömde jag. Så ni ser är ej hemma mkt, kan vara en anledning 
till att jag ej hinner med här riktigt. Men jag
prioritera träning före städ. Tisdags gick väl basketen
rätt ok men det roliga är ju att det alltid blir bra träning
där.
 
Onsdag
Ska vi se om jag kommer ihåg nåt. Jag är ovanligt seg
på morgon nu förtiden, jag som annars brukar vara
väldigt morgonpigg. Upp kom jag tillslut och så var det
dax för jobb. Jo det händer väl alltid mkt på jobb. Lite
skumt är det dock att dom skulle på möte och att dom går och själva utan att säga nåt, så jag får jobba själv.
Dock går det jämt ut då dom jobbar när jag har rast.
Den kan ju såklart vara för att jag ej ska vara kvar där.
Så delvis kan jag förstå dom. 
Sen efter jobb va det fotboll och då vi va så få fick vi
träna med Dam b det första 30 min är lite roligt ibland.
Blev ju en riktigt bra match. Sen hade vi egen träning 30 min. Så hade vi en halvtimme till eftersom dom andra gav upp, så körde jag lite själv iaf hela 15 min tills ungdomarna kom. Lite basket blev det ju också då det är alldeles för lätt att göra mål utan målvakt i fotboll. Sen träna knattarna dom är för härliga man får sig några skratt där.
 
Torsdag
Japp ej så mkt att säga om torsdagen heller. Bara en
alldeles för lång arbetsdag. Ja det va nog då vi hade 
lönesamtal, det gick väl hyffsat men det har dock gått
bättre. Gick lite för fort tror jag. Men jag kan ju samtidigt förstå då jag förhoppningsvis kommer att gå ner i tid. Sen slutar jag 16:30 då är jag nästan inte hemma förrän 18:00 nej just det ja det va då det va en del inställda tåg
och jag va tvungen att ta mig enda fram till resecentrum. Det är lång när man jobbat hela 8h iaf
för mig.
 
Fredag
Där är en lite mer lagom lång arbetsdag. Men jag fattar
Inte va bara så trött hela dagen igår. Dessutom hade jag jätte ont i min arm mm. Så gymmet behövde jag egentligen. Men det gick inte hur mkt jag än ville. Ska ju dock gör ett försök idag (läs lördag) om jag hinner. För
ni ser ju själva är man borta typ hela dagar måndagar
till onsdagar kan det vara skönt att bara vara hemma ibland. Jo egentligen skulle vi till Linköping med fotbollen på SM men så blev det ej. Vad är det med alla lag nu för tiden? Läser ni så kommentera gärna varför
lag ej anmält sig. Jag tror såhär antingen får dom ej ihop ett lag eller så är det bara för dyrt. Men det blir ändå lite fel av att jobba fredagar annars hade jag lätt dragit till gymmet. Så nu ska jag fortsätta ligga dra mig en stund till.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0