Avreagera mig

Alltså, nu är jag riktigt arg! Varför? Jo för folk tror inte att jag klarar av att städa själv. Det får mig bara ännu mer motiverad att inte ta emot hjälpen och bevisa motsatsen, det kallas särbehandling. Ofta eller många gånger har man hört du klarar inte de, det är nåt utav det värsta jag vet. Då blir jag ju bara ännu mer intresserad av att bevisa motsatsen och tro det eller ej men idag ska jag göra det. Jag måste bara få avreagera mig först.
 
Så ja som ni förstår så tackar jag nej än en gång. Men det tar verkligen emot att ta emot hjälp. Speciellt när dom gjorde som dom gjorde. Först sa dom att det va okej på söndagar, sen sa dom att det ej går sen hörde dom ej av sig förrän efter 1månad. Då man oftast känner sig så nedvärderar ibland, nja där kanske jag tog i. Men jag vill och kan klara det själv bara jag får tid på mig och göra det i min takt. Sen kanske det inte går på en dag. Men det går. Men vissa har tydligen inte den tron på mig. Varför? Ge mig styrka! Det värsta jag vet är att höra dom orden av att jag ej klarar nåt. kanske inte exakt så. Men egentligen så har jag sagt det från början att jag ej vill ha någon hjälp. Men ändå fick jag det alltså betyder det att vissa tycker jag behöver den hjälpen. Jag håller ej med. Ja visst det kan bli väldigt stökigt här ibland. Men jag överlever ju det och tar det när jag hinner. Här prioriteras nämligen träning först. Speciellt när man va borta c:a 8 månader hela förra säsongen. Där på basket och fotbollen får jag också chans att avreagera mig.
 
Nu har jag gnällt färdigt för idag och fått avreagera mig. Så nu är jag lugnare musik kan också hjälpa mkt i dom situationerna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0