Välkommen helg

Där börja helgen alltid gött! Eller ja egentligen börja den ju redan igår för mig. Speciellt när det är helg och fotboll och tro det eller ej men nu jävlar ska jag ha min revansch!
Dels är jag fortfarande arg på det där jobbet när någon påstått att jag ej får laga mat. Sen när jag ringde men jag ej sms:a snarare men väntar på jag antar chefen ska höra av sig vilket hen ej gjort, så ännu mer irriterad blir jag. Men bra att det är fotboll i helgen, då för jag ut mina aggressioner. Även om jag inte verkar så arg just då. Men vänta bara så ska dom få se på andra bullar :-p
Ja på jobbet menar jag då ;)
 
 
Nope jag kan tydligen inte laga mat! Vad är detta då? ( se ovanför) jag är faktiskt riktigt nöjd med detta mästerverk :) nej nu ska jag inte ta i, men laga mat är nåt jag är bra på och den som säger nåt annat har inte mkt vett i skallen! Som vanligt handlar det bara om fördomar. Ja hur det nu kommer säg? Vi lever faktiskt på 2000 -talet och en då har folk noll koll. Varför?
En sak jag önskar jag blir bättre på är att städa efter matlagning, idag har jag En då lyckats bra tycker jag. Då jag endå får sovmorgon i mån hinner jag förhoppningsvis få gjort resten i mån bitti. Blev alldeles för trött nu, då jag städat kylen, diskat, packat och lämnat cykeln på lagning. Så snart kan man börja cykla igen.
 
Nu återstår bara ladda till i mån, blir nog att kolla lite på matchen ikväll och tidigt i säng. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0