Måndag den 11/6

Jaha ja dagen började inte alls bra då jag ej gillar läkare mm och jag skulle dit men först jobb såklart och det gick väl som vanligt disk och sallad men det är knappt, hen sa ju att hen klarar sig själv så jag vet inte om detta är min grej, men just nu vill jag gå ner och ha 50‰ anställning och då får jag väl hålla mig här trotts att jag blir uttråkad, jag står ju i stort sett bara och glor t.ex när hen gjorde smoothie jo såklart jag frågar om han behöver hjälp. Men hen säger nej till det mesta. Men jag får väl njuta av att det är lugnt och skönt, men det är lite för lugnt, det är ju knappt jag gör sallad egentligen.
Så ska jag sitta och säga till läkaren vad som är svårt och just det är det svåra och säga vad jag ej klarar av. För enligt mig själv klarar jag allt. Men man måste ju för fan säga så till den där jädra förnedringskassan! Alla här eller dom flesta vet nog  vad jag menar med det va?
 
 
Därav ännu en anledning att jag inte kommer orka göra ett piss när jag kommer hem. Det enda som är positivt är att jag börjar övervinna min sprutskräck. Annars är det rent ut sagt eh skrivet en SKITDAG! Men som sagt gäller det  bara för mig att ta reda på vem som sagt att jag ej får laga mat, bli bättre på säga ifrån och våga ta för mig. Ni ser regnet gör definitivt inte dagen bättre.....SUCK!
 
 
Nu har jag iaf fått gnällt av mig hyffsat iaf, så nu ska vi eh jag avsluta det här positivt och det är endast 5 veckor kvar till semester :) YEEEEEY!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0