Kritik

Ja varför har jag så svårt att ta kritik? Speciellt när det är från någon jag känner väl. Ja dagen börja inte alls bra idag alltså det bara kommer för jag börja helt enkelt tänka på mötet igår och då brast allt. Jag fattar inte är det skillnad på köksbiträde och måltidsbiträde? För vad jag har för mig att jag sett, så står det måltidsbiträde och då ska man ändå vara behjälplig vid matlagningen. Just ni står jag bara och glor. Jo jag frågar om hen behöver hjälp det är ju självklart att fråga, men hen behöver sällan hjälp. Så okej jag får inte laga mat, då ska jag ej röra maten eller? Ni hör ju själva hur löjligt det låter! Men det värsta jag vet är när folk säger eller får det låta som man är helt född bakom flötet speciellt när det kommer från en närstående, det är särbehandling, så dom som vet att jag hatar särbehandling och så särbehandlar dom mig själva. Jag funderar på om man kanske ska skaffa en matblogg också? Blir ju dock längre fram för just nu finns knappt tiden till denna. Men när folk särbehandlar mig eller ja jag vet att det blir svårt att läsa till kock. Men va fan jag kan ju inte gå där och glo hela tiden utan att få utvecklas, va då plocka upp varor, sallad, disk och städ det kan jag ju. Ja nu har jag iaf fått veta alla andra har vart så fega och ej vågat säga nåt. Det är ju pga att jag vill laga mat som jag har bytt jobb så mktmen  Här kommer det aldrig bli så, då måste jag läsa till kock. Tycker fortfarande det är konstigt när man fick laga hur mkt mat som helst i Stenungsund. Betyder dock ej att jag vill tillbaks dit jo jobbet eller iaf där min gamla handledare jobbar, hon va ju bara bäst!
 
 
Nu över till matchen, den gjorde min dag bättre iaf då det gick riktigt bra för Sverige. Nästan ännu nöjdare att Tyskland åkte ut, nja kanske inte riktigt bara lite. Underbart när dom hade satt upp en storbildstv här ute, så gött att kolla ute när det är allt för varmt här inne.
 
 
 
Obs bilden är tagen i Uddevalla, men används ändå vid alla Sverige matcher nu :)
Dagens middag blev enkel potatissallad, se nedan :)
 
 
 
Synd bara att jag tappar motivationen till städningen då jag oftast tänker för mkt. Som sagt då kommer oftast allt ut, det där va också en av anledningarna till att jag ej gick på APT-mötet hade inte klarat av att börja böla inför 8 pers, men det hade oavsett kommit. Såpass bra känner jag mig själv. Ont i huvudet får jag också, kan dock ha med värmen att göra, fast jag älskar ju värmen. Fasen ska försöka hitta någon komedi att se på, det enda som får mig på bättre humör just nu. Shit klockan är redan över 20:00 det betyder ganska snart läggdags. 
Godnatt på er alla!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0