Norge del 2

HHär kommer lite bilder från samiska mueumet förhoppningsvis.
 
 
 
 
Nu kommer fortsättningen från när jag körde fyrhjuling, det va riktigt roligt.
 
 
Jaja, vet att jag såg rädd ut, men det va jag faktiskt inte, tro det eller ej. När jag körde 2:a dagen va det ännu roligare för då vågade jag mer.
 
 
Nej höll ju på glömma det på vägen upp mot berlevåg tror jag att detta va. Se här vett jag ;-)
 
 
 
Sådär kan lägg ut hur mkt som helst härifrån, då blir jag dock aldrig klar. 
Åter till Tana eller just det ja vi åkte till Finland Nourgam några och handlade lite också
 
 
Nu åter till Tana och lite fler bilder kommer
 
 På väg mot stranden.
 
 
På väg hem från Stefans kompis.
 
Nu på väg hem
 
Kirkenes flygplats, så tog vi flyget därifrån till Oslo. Sen buss därifrån till gallerian tror jag. Nej jag glömde ju att vi käkade i Oslo på flygplatsen ja på Burger King. Väl framme på gallerian gick allting bra eh nästan förutom när jag skulle på toa och jag skulle betala, men mitt kort ville ej sammarbeta, HAHA nu kan jag dock skratta åt det för lite komiskt va det ju, det löste sig ju tillslut :-D
 
 
Detta är på bussen hem mot Gbg. Måste säga att det går rätt smidigt en då iaf från Oslo till Gbg då va det dock endast 3 stopp på vägen också.
 
 
Väl framme i Nödinge, borta bra men hemma bäst.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0