Andra lösningar

Japp nu har jag hittat en annan lösning tror jag.  För att jag ej kan bli kock, så kanske man kan bli det genom bloggen.Alltså ska jag skaffa en mat blogg. Frågan är bara hur jag ska göra? Ska jag testa en annan bloggportal, eller kan man ha 2 st här? För jag vill nog vara kvar här också. Eller ska man fixa en hemsida? Jag är ju dock fortfarande nybörjare och har ej kommit riktigt så långt som jag vill. Men snart så.
 
 
Exprimenterade lite igår och jag blev än en gång riktigt nöjd med maten som ni förhoppningsvis ser här ovanför.
Har försökt att googla lite om man ska välja ny bloggportal,men jag blir ju bara mer och mer förvirrad.  Samtidigr roligt att prova något nytt.Så nu frågar jag er som är något vanare bloggare än mig, vad tycker ni?  Eller finns det någon speciell bloggportal för endast mat? Annars får jag väl bara googla lite till och se, nåt ska jag nog komma på.
 
 
Även där lyckades jag hyffsat med mina hemmagjord chips.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0