FREEDAAG!!!

Ja det betyder ledig. Idag hat jag fåt uträttat mycket först diskat lite eller okej då då plocka ur och sätta i diskmaskinen och tvättat lite. Sen bar det av till gymmet och det gick helt okej där. Se här själv.
 
Jag är iaf riktigt nöjd tempot kanske inte det bästa, men det gick hela 60 min. Oj jag göömde ju, det märks att det är januari nu, då är hela Ale kommun på gymmet.
Efter gymmet mot Ica där va det ganska lugnt för att vara en fredag, men fick iaf handlat lite.
Sen hemmåt och baka lite även där blev jag riktigt nöjd då det är 2:a gången jag gör cupcakes
 
Ja som ni förstår så ska jag se matchen inatt, tro det eller ej, iaf nu när man är ledig. Det är ju final och då är det ett måste iaf här. Oavsett hur trött man är. Några fler här som ska se matchen?
 
Ett under en blomma som ej är död. Jag är ju kass på blommor och allt sånt där med gröna fingrar. Men den håller sig vid liv än så länge, så jag är rätt nöjd där med.
Nu ska jag dock fortsätta på mitt powernap och ladda för hockeyn.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0