Bevis

Ja jag har så mkt jag vill bevisa att jag klara av det mesta eller allt själv. Så folk förstår att jag inte behöver någon hjälp, nu måste jag ju vara hemma imån pga boendestödet, jag hade hellre varit på gymmet. Ja man kanske behöver en extra dag i veckan? Njae då tar det ju för lång tid innan det blir helg. Jag tycker fortfarande dom tar upp min tid och jag måste skylla lite på jobbet där med. Nu va jag ju kanske inte jätte positiv, som jag lovat vara detta året. Det känns dock bättre men händer ungefär lika lite som vanligt på jobbet.
 
Här är ett bevis på att jag klarar mig själv och även lyckats städa hyffsat efter mig. Risotton blev jag riktigt nöjd med, då det va första gången.
Ska strax hänga upp tvätt, byta mattor mm. Ja som sagt det finns så mkt jag vill bevisa,men hinner inte riktigt med. jag vill fortfarande inte ha den hjälpen just nu, det handlar bara om  en gång i veckan, här blir det dock mindre tack och lov.
 
 
En till sak att bevisa, jo att jag lyckades ta mig en prommis trotts vädret och det va riktigt segt.
Hoppas man kan lyckas lika bra med städningen. Iof i vissa fall kanske det är bra med hjälpen, men det tar emot att erkänna. Men målet är fortfarande att klara mig själv och tycker i stort sett att jag gör det.
Får väl se om jag lyckas och vågar släppa in perspnalen imån. Jo nu har vi ju iaf ändrat dag, dock kommer jag vara förbannat trött den dagen efter jobbet så jag kommer tacka nej pga det många gånger. Imån ska jag allt ge dom en chans verkar ju som sagt jättegoa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0