Våga ta för sig.

Japp, jag antar att ni undrar säkert hur det går på det nya jobbet. Jo jag måste väl säga att det går rätt hyffsat dock fortfarande så ny öppnat och lite för rörigt då ingen vet nånting nästan. Men det börjar dock bli bättre. Sen är det något som jag verkligen vill bli bättre på, är att ta för mig . För jag har verkligen svårt för när andra kommer dit och gör det och jag har dessutom jobbat mkt längre i kök eh i vissa fall. Ja det är väl bra att dom tar för sig, då jag fegar, men ibland verkar det på dom som att jag ej kan ta egna initiativ och sånt, men tro det eller ej, det kan jag och jag ska bevisa motsatsen. Måste bara komma in i det lite mer först.
 
Sen beror det dock på vem jag jobbar med i veckan fick jag göra mos och det tog typ 3 veckor här.  På det gamla stället tåg det nästintill 1 år. Det är klart har inte riktigt funnits tid att visa mig, då det vart lite vikarier  Det kommer nog så småningom. Det där lät konstigt, det märks att jag är trött va? Det är arbetstiderna men det skall förhoppningsvis bli en ändring på det. Det tog nog också längre tid än väntat. Men tålamod det har jag till viss del.
 
Dessutom svårt att bestämma mig vart jag ska ha rast. Iaf på fredagar. Eller kanske inte, men kändes lite konstigt att äta eller snarare ovant att äta med dom i köket. Dock är det där jag jobbar och då borde jag göra. Jag alltså köket och daglig verksamhet sammarbetar och det verkar funka hyffsat iaf eller jag vet inte fortfarande så ny öppnat och det fattas en massa saker fortfarande, men det tar väl sin tid. Men jag tror allt att det kommer bli bra inom en snar framtid ;) japp nu ska jag bara njuta av att det är helg och en lugn sådan hoppas jag. Det ska man dock inte hoppas på allt för mkt, då blir det fart på helgen ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0