Bara så fel.

Nope går inte så bra för mig just nu. Som t.ex i helgen då jag planerat besök men avböjde pga att det blev för stressigt. Alltså ibland blir allt bara så fel. Detsamma gäller även jobbet, ja jag tål mkt men tar då ingen slit. Jag kan dock vara ganska känslig också och då blir det bara för mkt, då tar jag åt mig för minsta lilla bagatell trotts att Jag vet att man menar inget illa. Det handlar oftast bara om små missförstånd. Som sagt det blir fel ibland helt enkelt. Nu 3:e gången gillt ska jag lyckas få uppdaterat min blogg utan att börja om. Måste ju dock avsluta med något positivt och det va såklart basketen, den går för det mesta bra. Men idag gick det riktigt bra. Avslutar med några få bilder och säger Godnatt & sov gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0