Ännu en härlig måndag.

Ja då jag är ledig så är det ju riktigt skönt. Ja jag har ju bytt som sagt så jag jobbar fredagar istället. Jag tänker dock ta en dag till, alltså så jag är ledig 2 dagar i veckan. Frågan är dock vilken dag? Lutar dock åt att det blir fredag. Men det ska nog lösa sig. 
Nu åter till ämnet måndagar är riktigt gött att vara ledig på. Så idag är en riktigt lugn dag bara försöka plocka undan det värsta, tvätta, sen till Ica och ikväll såklart basketträning. Hmm..om tågen går men det kan väl endå inte vara elfel 2 måndagar i rad?
 
Jo då jag tycker allt det är mysigt med snön, men den kunde gärna kommit 2 månader innan och inte nu. Jag litar ju inte riktigt på tågen i detta väder heller och ej bussar heller. Nu ska jag försöka fortsätta med mitt powernap då jag är extremt trött, trotts att jag sov länge idag, därför behöver jag en extra dag ledig och så blir det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0