Puerto rico

Nu tänker ni säkert eller många av er på landet Puerto Rico, men det va inte vad jag syftade på. Det va alltså på Gran Canaria.
Ja och va hände där, inte så mkt egentligen, det va ju en semester, kanske bara för att jag bara hade 1 vecka på mig, för lite mer hade jag viljat få gjort. Men det blir ju inte alltid som man tänkt heller.
 
 
Vädret va ju toppen, blev ju dock inte så mkt bad men mkt sol ehlagom mkt sol. Jag är ju inte heller så noggrann med bad iofs. En dag gjorde jag ett försök i poolen, dock inte på vårat hotell! Men det va svinkallt iaf för mig. Käka gott gjorde vi såklart också, nope vi hade det riktigt bra, kan ju inte klaga precis, endast på sängarna. Nästa gång jag åker dit så blir det iaf 2 veckor så man hinner lite, glömde helt av min sangria. Men det blir ju som sagt fler gånger.
 
 
 
Förlåt, bilderna blev visst något suddiga såg jag nu. Men ni kan ju se att vi har iaf haft det kul. Resa är ju som sagt alltid kul, jag vill såklart till 2:a ställen också då menar jag inte bara Gran Canaria. 
Ja det finns många olika länder jag vill till, men ska jag räkna upp dom kommer det ta tid iofs nästan samma om jag ska räkna upp alla länder jag varit i ;)  Som sagt kul va det, skulle bara haft lite mer tid så jag hunnit göra lite mer. Fast det va ju ej sista gången ;-) 
 
 
Så får vi eh jag avsluta där för idag. Ja jag säger som alltid, på återseende ;)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0