2 veckor.

Hallå, äntligen tillbaks, tycker
jag iaf 🙂 håller ni med? Om inte
SKIT I DET DÅ, inget tvång inte.
Som ni vet går ju jobbat lite 
upp och ner, mest neråt nu 
Är jag rädd för. Men förra veckan
va jag dock glad när det kom 
vikarie och jag fick göra mer, men
denna veckan sprack det dock.
Då dom kan det där med att ta 
för sig, som inte är riktigt min
starka sida. Så kommer dom 
och bestämmer, det gillar jag
inte heller, när jag vart där 
längre. Sen är det, sen är det 
ett för annat gnäll, alla tror
att dom är störst bäst och vackrast!
Det avskyr jag.
 
 
Så just nu kommer semestern
helt lagom tajmat, inte en dag 
försent. Så åker man till 
Puerto Rico, alltså Spannien.
Ska bli så jäkla gött och komma
till värmen nu :) det är efterlängtat.
Så fast till viss del vet jag nästan
lika lite som vikarierna då hen
ej visat mig allt.
 
 
Jag hade ju i stort sett kunnat allt då.
Bortsett från beställningar, fast
varför inte? Nu hade det ju vart bra 
om jag kunnat det. Det kommer bli
kaos för hen när hen kommer 
tillbaka är jag rädd för. 
Men just nu skiter jag i vilket, jag har
Semester helt till 7/1 nu :) så det får
väl helt enkelt bli som det blir, när
man kommer tillbaks. Ja jag skoter
Ju i det sa jag ju...hmm...semestern 
är dock det viktigaste just nu.
 
Säger som typ nästan alltid,
På återseende ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0