Tystnad

Japp jag gör ett försök trotts att jag ej har jätte mkt tid, eller jo ganska mkt en då. Tro det eller ej, men jag gillar allt när det är tyst, missförstå mig inte nu. Här är det istället nästan lite för tyst. Men sen finns det dom som sällan är tysta och det blir ett extremt tjöt ibland, det ogillar jag. Därför föredrar jag mer tystnad, iaf dom gånger jag haft basket och fotboll i veckan, då får det gärna vara tyst efter.
 
 
Tyst är juste det där rimmade inte lika bra som schysst ;) ibland inte för tyst behöver det ej vara som här, jag gillar ju en då ha lite mer folk omkring mig. 
Ja blir något kortare idag och kanske återkommer senare idag, då jag inte riktigt har tid eh jo det har jag egentligen, men inte hur mkt som helst. Då återkommer jag hellre senare idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0