Stim av bloggandet

Nu har jag äntligen kommit in i ett stim av bloggandet. Nästan lite för mkt eller ja det är väl både bra och dåligt, jag gillar det ju och tar varenda chans jag får till att blogga, nackdelen är dock att jag ej kommer ut lika mkt i detta härliga väder vi har. Jag vet det går att blogga utomhus också, så det där va ingen bra ursäkt! Då skyller jag på tiden istället. Men den kommer när den kommer.
Träning.har det ju gått sisådär med, har iofs cyklat till jobbet och hem från jobbet. Det är ganska bra tycker jag.
 
Inom en snar framtid kan ni läsa mer av detta här
www.emmassportfane.bloggplatsen.se
Eftermiddagen har bestått mestadels av matlagning det kan ni läsa mer av här.
www.emmaskockdrom.bloggo.nu
Tackar för mig idag och ska försöka slita mig härifrån.
Vilket jag lyckas hyffsat med.
 
Så där nu avslutar jag, så ses vi snart alla läsare.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0