Rutiner...

Börjar med att ta igen det jag ej fick sova i helgen, sover iaf till 07:00. Sen blev det frulle och kolla på serier, då dom oftast är kortare och man kan göra grejer emellan. Så tro det eller ej, men har allt hunnit med ganska mkt, diskat, tvätta, dammsugit och lite småplock. Återstår gör ju moppa golvet och slänga ihop lite käk, men det går ju fort iaf det sistnämnda och det kan ni ju läsa mer om här sedan ;)
www.emmaskockdrom.bloggo.nu
 
 
Fortfarande trött, detta vädret gör mig tröttare än värmen! Behöver bara komma in i mina rutiner lite mer, så ska det nog bli bättre. Sen väntar jag ju dock på dom där FK (försäkringskassan) också och det skulle tyvärr ta lång tid vad jag fatta det som. Det kan även vara det som gör mig tröttare
Men rätt skönt med en lugn lördag nu, då det har vart ganska fullspäckat schema på helgerna innan. Som sagt får jag bara denna helgen lugn så är jag redo för kommande dagar ;)
Träningen hur går det med den, ja det får ni läsa mer om här www.emmassportfane.bloggplatsen.se
Nu ska jag iaf ta ett powernap och få lite mer energi till städningen, maten gör jag ju gärna. På återseende ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0