Lite is life.

Bortsett från att helgen börjar lida mot sitt slut, det ogillas. Annars har helgerna vart toppen som vanligt, kalas på kalas. Enda nackdelen med helgen är att den går allt för fort. Så ganska fullspäckad helg, som oftast.
Idag, va jag i Gbg och kolla på basket 3x3 mm med Olympic Göteborg. Stod där några timmar, man blev ganska trött eh ja om man inte va det innan, vilket jag iofs är för det mesta.
 
 
Så som sagt kalas på kalas, sen har det väl inte hänt så mkt mer vad jag kan minnas. Jo vi har börjat pussla jag och älsklingen, det är roligt när man kommer igång. Alltså istället för att kolla på den där dumburken så mkt. Shit va trött jag blev nu, så ni får stå ut med att det kan bli något kortare eller så tänker ni så här, SHIT, va skönt inte så förbannat mkt att läsa ;)
 
 
Tyvärr, trodde ni allt att jag skulle hålla mig till det positiva? det gick inte. Jag längtar absolut inte tills i mån. Dock däremot tills på tisdag eh så jo lite, så det blir tisdag och basketen kommer igång fortare :) syftar dock på att jag ej längtar extremt mkt till jobbet. Man kan ju typ sitta och sova, jag går ju mer steg hemma och har 3 ggr så mkt att göra hemma än vad jag har på jobbet., måste säga att jag tycker ändå jag vart ganska positiv idag. Så jag säger som vanligt, på återseende ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0