Lite av veckan.

Marstrand
Ja då vart det alls på Marstrand eller ja Koön om någon här får för sig att vara petig. Det va mysigt som vanligt som alla våra släktband är. 
 
Japp Marstrand är allt bra mysigt. Det bjöds, på god mat och fika. Trodde jag hade tagit kort på det, men nope tydligen inte. Jaja sen blev det dock lite kyligare på kvällen, men inte helt oväntat. 
 
Mr Johansson
Ännu ett firande för för min mor. Såklart är det alltid lika mysigt. Konstig svenska det där. Men Ja och mkt Lias mys blev det, det kan man ju aldrig få för mkt av.
 
 
På g hem efter Mr.Johanson eller om det va från Marstrand ja i Stenungsund, men det såg ni säkert. Ja tyvärr hade jag dock dåligt med bilder från Mr. Johansson. Men jag tror dock ni klarar det och hoppas. Nu ska jag åter göra ett försök på ett powernap. Så hörs vi :)
emmakarolinajohansson.blogg.se
2018-08-11 @ 12:41:50
URL: http://emmakarolinajohansson.blogg.se/

OBS, kalas ska det stå inte alls!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0