Fördommar

Gör ett försök och ser om man hinner detta nu, annars återkommer jag ikväll. Alltså snälla vad får folk allt ifrån, jag ska ansvara för 2 grönsaker, igår hade jag ansvar för 5 det tycker jag ändå är lite. Men eftersom jag inte får laga mat, skiter jag i resten! Baka bröd måste jag vara med att kolla på när han bakar bröd. Snälla jag har bakat bröd förut, jag ger upp eh nej det anses sportsligt, så det gör jag absolut inte ;) jo jag vet såklart att ett jobb inte alltid kan vara roligt och få göra allt man vill. Men jaja vill dom inte ha min hjälp, så SKYLL ER SJÄLVA :-P
 
 
Jag trodde faktiskt att vi levde på 2000-talet, men verkar inte så på alla fördommar och okunskap som finns. Vad får folk allt ifrån? Snälla jag är ute och har en anställning, ska man inte ställa lite krav på en då? Någon av er som läser detta och förklara gärna Hur ni tänker om fördommar? Blir bara så trött, fattar ej att det kan vara så svårt. Men jaja gå till ett jobb och stå och glo när någon lagar mat känns inte.jätte rimligt. Tro det eller ej, men jag tar allt egna initiativ, tyvärr oftast är det mesta klart.
Vi ses kanske ikväll också, måste dock avsluta nu innan jag glömmer av bussen. 
På återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0