Det blåser i träa idag

Det får mig alltid att börja på låten, Håhå jaja håhå jaja va det blåser i träa idag. Nåt ni inte visste eller många inte vet, är att jag gillar att sjunga också och då hellre än bra, men samtidigt tänker jag faktiskt skryta lite nu, tro det eller ej, jag sjunger bättre än när jag va liten, då sjung jag hur falskt som helst, det är tack vare kören, gick ju där ganska många år. Sen har jag ju inte den bästa sångrösten, det ska man nog kunna träna upp ;)
 
 
På tal om blåsväder så har det inte vart så mkt på jobbet, då det kommit lite fler barn och funnits lite att göra, så dagarna har iaf gått något fortare. Men tycker ändå det är jättejobbigt att stå och glo när han lagar mat och jag inte får göra det. Som jag brukar säga det får bli som det blir, skulle iaf ha ett möte på måndag så blir det nog bättre. GÄÄÄSP, nu blev jag trött och klockan springer iväg. Det är väldigt, varför går den så fort när man är hemma? 
 
 
Vi ses förhoppningsvis i mån ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0