Lite tips

Ja nu tänkte jag ge ett tips vad jag gör när jag har svårt att somna. Först börjar jag som vanligt räkna lamm (säger man så?) Till kanske 100. Sen baklänges därifrån. Antingen så eller så kan du t.ex nörja så här
 
Tt  = ett                     99 
Åvt. = två                  98
Ert. = tre                    97 
Aryf  = fyra                96
Mef. = fem        .       95
Xes.= sex                  94
Ujs = sju.                   93
Attå. = åtta                92
Oin. = nio                   91
Oit. = tio                     90
Osv.                       osv så långt du orkar.
                     
Nu blev det ju lite fel här. Men jag tror du fattar principen. Funkar inte det prova på Engelska eller tyska och gör samna sak brukar funka för mig iaf dock ej alltid men oftast.
 
 
Det närmaste jag kan komma till sova.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0