Särbehandling

Äntligen tillbaka efter jobb, möte och slängde ihop en soppa. Det jag egentligen undrar är vad du tycker om särbehandling? Jag avskyr det! Men endå blir det alltid så ok nte alltid men ofta. så hur många gånger man än sagt till, varför? Jag vill inte göra samma saker hela tiden. Då tänker jag högt för mig själv, vem är det egentligen som har en funktionsnedsättning? För dom verkar ju inte fattat. 
Jo mötet gick snabbt och lätt, jag vet ju att en förändring är på g. Så det ska nog lösa sig.
 
Som vanligt byter jag ämne nu då jag ej hittar någon bild som passar till texten får ni den här. Blev enkelt idag då jag fortfarande har ont i halsen och känner mig lite halv kass. Kan det inte bara bryta ut istället?
 
Rätt så nöjd faktiskt. För att vara så lätt bortsett från att skala potatis med en kniv, det tog lite tid men någon hade gömt min potatisskalare. Det är ungefär så bra det gått på jobbet idag också, först skar jag mig på plasthållaren och sen smällde ett gummiband, AJ!  Skit också syns ju inget, annars hade jag klassat det som arbetsskada, haha!
 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa
2017-09-11 @ 23:59:25
URL: http://evahle.se

Det är så hemskt med särbehandling :/

Svar: Jo visst är det.
emmakarolinajohansson.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0