Ny vecka, nya möjligheter

Nytt jobb på g och det börjar bli väldigt efterlängtat. På jobbet är samma gamla tråkiga rutiner. Alltså så kallar dom mig allvarlig? Ja just det nu kanske jag är allvarlig. Ja jag vet att det tar tid innan man lär känna mig. Jag är ju bara ute efter lite mer variation. Men det är tydligen svårt. Men som sagt snart är ett nytt jobb på g.
 
Nu ska jag försöka sluta gnälla. Jag vill bara veta vad det är med folk? Klart alla gillar ej förändringar, det har jag märkt för evigheter sen. Alla är olika, men jag vill så mkt mer än det lilla jag gör nu.
 
Äntligen fått klippt mig och färgat håret som ni säkert kunde gissa. Är nybörjare på det där med selfie men nångång får man väl göra ett försök. Är riktigt nöjd.
Nu blir det bara chilla resten av kvällen.
 
Hanna
2017-09-28 @ 13:41:00

Snyggaste syrran! ❤️

Emelie
2017-09-28 @ 22:55:49

Snyggt!😍

Emelie
2017-09-28 @ 22:55:50

Snyggt!😍

Anonym
2017-09-29 @ 05:21:31

Bra Emma, fin Selfi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0