Helgen till enda

Som ni ser så var denna helgen snart över. Det ogillas starkt här, för det innebär jobb imån och är inte alls redo.
undrar hur folk tänker när man endå har en anställning, varför får man inte göra allt då? Som vanligt tror jag det handlar om okunskap eller vad säger ni? Eller är de för att det är äldre folk kanske? Men jag längtar ej, jo lite då jag ska på möte med min handledare så ska jag försöka byta jobb blir nog affär. Nu vet ni säkert inte att jag jobbat i kök innan i hela 13 år snart. Av dom fanns det bara ett ställe jag trivdes väldigt bra på, det va i Stenungsund, synd bara att det är så långt dit.
Lite positivt kan det också vara, då det är lika med ny vecka, nya möjligheter.
godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0