Energi

En dag eftet jobbet har jag ej mkt till ork kvar. Dock har jag varit med om värre där det även är gnäll. Hur positiv man än försöker tänka, men ibland går det inte alls. Hur gör du då? Har egentligen hur mkt som helst och göra, nje men vika 1 ton tvätt + lite disk. Blir ej så då jobbet just nu tar all min energi. 
Dessutom saknar jag ju basketen och fotbollen med, där får man ut sin ilska även fast jag är ganska lugn på plan. Innan näst nästa  vecka ska tiden till magnetröntgen komma, annars vet jag inte vad jag gör, jo jag blir arg!
Har ju kört gymmet emellan, det funkar ju men inte alls samma sak. Dessutom har jag lite ont i halsen fortfarande, kan det inte bara bryta ut?
Hmm...jag undrar hur jag har tänkt angående jobbet? Byta vill jag ju och då får jag ju säga upp min anställning! Jag vill ju ha en förändring. Så det gick förut så det ska väl funka nu med, men jag vet ju hur svårt det är idag, även för en "normalstörd" att få anställning. Men jag får ge det en chans, det gick förut och det ska gå nu med.
Nu  blir det ett så kallat powernap!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0