Efterlängtad fredag

Ja fredagen är här och jag är ledig. Dock undrar jag en sak, varför vaknar man alltid så förbannat tidigt när man ej har bråttom upp? Ja och tvärtom när man jobbar. Som idag vaknade jag runt 5:00 och några försök att somna om. Men nopp, kommer bli mina kära powernap idag. Jag kanske är mer utvilad än jag tror...nje.
 
Tror det är min hjärna som tänker lite för mkt ibland.
 
Som vanligt ska jag va tråkig och byta ämne. Som ni ser längtar jag verkligen tills jag kan börja spela basket igen, men inte långt kvar nu i oktober tänker jag göra ett försök för det har jag bestämt.
Ber om ursäkt bilden är sned. Skyller på att jag ej hade glasögon.
Nu ska jag gör ännu ett nytt försök att somna om lite till.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0