Att leva med monosomi -18p del 4

Dagen började bra, vaknade i vanlig ordnig runt 06:00 så lite trött är man nu. Har dock fått gjort mkt även idag, dammsugit, vikt tvätt, hängt upp tvätt ja mm. Utan personal då dom va sena och ska jag iväg och jobba sen så vill jag hinna ha det lite lugnt här innan. Nej dom hade inte glömt mig, förstår att även det kan vara lätt då jag ofta tackar nej.  Just det ja nu till fördelarna jag utlovat har lätt att fastna i aktiviteter, son t.ex fotboll och basket fast det har ni nog förstått. Kanske saker också iaf serier. Lite mer positivt nu iaf. Jag vill lova ännu en fortsättning om hur det går med jobbet. Så vi säger så här fortsättning följer....
 
 
lars
2017-09-29 @ 11:30:44
URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Ok ha det så bra. Ursäkta van är monosomi?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0