Att leva med monisomi -18p del 1

Jag har ju ändå haft tur i oturen. Då jag ändå haft ganska lätt för mig. Men ja jag vet att jag kan vara svår att lära känna, om jag inte känner folk väl säger jag ej mkt, kan nästan ta ett år innan jag börjar prata med folk. Men nu har jag ju som sagt kommit till en anställning som jag velat väldigt länge eller jag har haft i c:a 3 år nu. Klart det är tufft ibland men det är det väl för alla. Känns iaf rätt bra att ha en anställning. Svårt att bestämma mig har jag också. Tror ändå det nya kanske kan bli bra, då jag kan vara med från början. Synd bara att det ska ligga så förbannat avlägset från centrum. Men just nu vill jag hitta ngt annat än där jag är nu fast inom kök . Nej jag är inte som alla andra, fast det tänker jag inte vara heller. Tro det eller ej.  Jo kanske lite men inte dom där som absolut inte klarar förändringar. Jag gillar förändringar ok till viss del.
 
Va ute och gick en liten eftermiddags prommis förut. Fick rensat hjärnan tror jag.
Idag blir det sängen tidigt, då det ej va den bästa natten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0