Vart tog helgen vägen?

Där försvann helgen igen, varför måste den gå så förbannat fort? Ja jag vet jag ska ej gnälla för jag har ju ändå en extra dag ledig, tycker dock att den går för fort ändå. Kan ju dock bero på att jag inte trivs så jätte bra på jobbet just nu. Alltså kollegorna är jätte goa och snälla. Det handlar inte om det, utan om arbetsuppgifterna. Jo jag vill jobba och jag vill göra allt. Det hände typ bara en gång, nje inta allt men jag vill lära mig allt trotts att jag kan det mesta. Så som det är nu så tappar jag mkt. Därför jag inte alls längtar tills imån.
 
Nu över till helgen då den är mkt roligare. Är nog anledningen till att den går alldeles för fort. Jo vad hände i helgen? Svar: umgicks med en kompis, vi tränade lite basket, käkade tacos och tjötade mm. Men kul hade vi iaf ja som alltid.
 
Fick provat även denna korg, ja det va tur att det inte va den bästa studsen i bollen, då ni ser hur nära skolan den är. Hur det gick pratar vi inte om.
 
 
Ja detta blev dagens middag. Har vart hel vegetarian idag vad jag kan minnas. Dra ner på sötsaker börjar väl gå ganska ok nu också. Så snart så händer det grejer. Obs ingen stress heller.
Nu kallar sängen eh har typ lagt mig för säkert 30 min sen, så nu säger jag godnatt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0