Usch, fy och rys..

Jag gillar verkligen inte måndagar just nu. Men dagen gick rätt fort endå då jag endast jobbade i köket till c:a 12:30 sen vid 13 va det föreläsning. Han va jätte bra. Handla om gemenskap typ. Jag har iaf lärt mig att jag inte ska tänka positivt mer än på sjukhus, haha! Det förstår nog bara dom som va där. Men han sa det på ett så bra sätt. Blir dock svårt att förklara i skrift. Mkt annat bra tog hann upp också. Jag har ju alltid försökt tänka positivt vilket man som sagt inte skall göra. Så jag kommer defenitivt sluta med det för det har ju ändå inte funkat. Skönt och komma bort från köket lite iaf.
 
På g hem, blev en sväng in på Netto för lite omväxling. Hade tänkt kolla Dollar store men så blev det ej!
Förlåt om jag råkat fota några bilar det ser jag ju att jag har. Men syftet med bilden är ju solnedgången hoppas jag. För jag har inte riktigt koll på vad man får lägga ut och inte?  så ni får gärna hjälpa mig där.
 

 
Ja och detta blev det till middag, riktigt nöjd.
Palsternacksmos med rödspätta.
Receptet kommer senare om ni är intresserade?
Suck nu krånglar den här också, som tur är var jag klar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0