Stress

Oftast tror folk att jag ej stressar. Då jag är ganska lugn mm. Men det händer allt att även jag stressar, dock kanske inte visar det på samma sätt som andra. Lite rätt kanske dom har, dock försöker undvika det så gått det går, då jag är extra känslig för stress.
 
Hur jag hanterar det? Andas brukar funka för det mesta.
Sen vet jag ej om jag lärt mig något mer. Ni kanske har några bra tips? Jo går ut och tar en prommis brukar också funka, så man får lite frisk luft. Ja det är väl det jag kommer på.
 
Nu är jag ganska trött efter MR så blir ett kortare inlägg idag. Vet ej varför jag blev så trött efter det. Antagligen mkt nya intryck mm. Så det blir typ chilla lite och sängen så tidigt som möjligt.
Godnatt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0