Släppa in folk

Nopp får väl göra ett försök att släppa in personalen idag, då jag egentligen tackat nej alldeles för många gånger. Det tar emot men ändå skönt då det känns lite i mitt knä. Nu undrar ni säkert vad dom sa på MR eller efter, jo dom kunde ej hitta något mer än att mina knäskålar går åt ett annat håll, vet ej hur jag ska förklara det, men det har ju med monosomi -18p att göra. Så lite skönt med personal ibland.
 
Men kommet nog alltid ha svårt för att släppa in folk. Det där lät konstigt och kan missuppfattas. Men en del som endast en person som jag sagt förut funkar riktigt bra ihop. Då det är många nya är det extra svårt för mig. Men när dom väl kommer upp så går det bra, ok tills jag kört iväg dom.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0