Måste få göra fel

Hey, man måste ju få göra fel eller? Hur ska man annars kunna göra rätt? Dessutom är det av misstagen man lär sig. Alltså associerar det med jobb och även basket och fotboll. Men mest med jobb då det ej verka va tillåtet att göra fel, dom flesta felen går ju alltid att rätta till eller ja oftast. Sen kan jag dock förstå i vissa yrken att det kanske måste bli rätt. Just nu syftar jag på mitt jobb i kök då.
 
Där går det oftast göra om och göra rätt om nåt blir fel.
Men nu börjar det hända grejer även med jobbet. Det blir det nya i Älvängen. Men jag får tyvärr stå ut här några månader till, det ska nog bli bättre, då hag fått skickat iväg ett sms om varför jag ej trivs så bra just nu. Va ganska långt och kunde nog fortsätta göra det ännu längre. Men en förändring kommer dock att ske. Hoppas dock på bättre tider. Det ska nog gå att lösa. Ja jag vet jag är optimist. 
Nu säger jag eh skrivet godnatt, sängen kallar iaf på mig.
Förlåt att jag ej bloggat på ett tag.
Men som sagt godnatt på er alla!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0