Helgen

Fredag
Först blev det städning och där hann jag inte så långt som jag hade hoppats på. Men rätt hyffsat endå. Sen blev det in till Gbg och Sportrehab. Tror det eller ej men jag lyckades hitta utan GPS då mitt lokalsinne ej är det bästa. Men på tal om sportrehab vilket bemötande och jättefint, receptionen såg ju dock ut som ett hotell så pga det trodde jag nästan jag hade kommit fel. Men nej jag lyckades. Ja nu tänker ni vad sa dom? Svar: menisken inget nytt. Men enligt läkaren såg dom ju bra ut så lite skumt ät det ju. Men ska tillbaka och få ett träningsprogram till gymmet istället. För gör jag det hemma blir det ej gjort eh jo men lätt att jag glömmer det dock.
Nej jag glömde berätta en rolig sak eller klantig kanske man ska kalla det, iaf så här i efterhand är det ganska roligt på väg till basketträningen och för att fördriva tiden då jag ofta är ute i lite för god tid gick jag och letade pokemon. Men det va bara det att helt plötsligt så sticker en sten upp och jag är väldigt nära flyga i marken. Men jag hann faktiskt reagera innan jag kom i marken. Såna som jag ska inte leta pokemon tydligen. Obs kan även hända när jag går som vanligt, alltså utan att leta pokemon, som den klant jag är.
 
Lördag
 
Som ni ser eller förstår så började denna dagen med lövkrattning. Vilket påhitt egentligen. Här tror hag dom använder lövblås, finns det nåt som heter så?
Men iaf rätt bra träning blev det ju iaf.
På kvällen blev det lite fest för mig och Stefans far, alltså jag vet ej hur bra ni hängt med? Men Stefan är min Kille ( fästman säger man väl eh sa egentligen förr?) Men inte här, så gammal är jag ej. Ja och resten kan ni räkna ut själva. Synd bara att jag är så dålig på ta kort på fester, det ska jag bli bättre på.
 
Söndag
På schemat idag stod mest promenad efter promenad.
Men först börja vi med frulle såklart. Sen efter det blev det en liten prommis i Stenungsund 
 
Dagens första prommis avklarad där. Efter den hann vi allt med en film också. Sen om jag hängde med så mkt vet jag ej, då jag lyckats klanta mig och inte visste riktigt vart jag skulle vara imån. Men det löste sig ju ganska lätt tror jag iaf.
 
Ytterligare en prommis på det och det kommer en sista nu.
 
Det va sista inte några jätte långa promenader och inte direkt powerwalk men bättre än inget och blev ju ändå en bit iaf.
Men nu är det allt dags för mig att säga Godnatt, denna tidsomställningen har ju ej gjort mig piggare direkt.
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0