Efterlängtad MR i mån

Imån måndag
Eller inte, jo lite då jag väntat säkert över ett halvår. Men nervös då jag ska göra något nytt. Men jag har googlat lite för att vara så beredd som möjligt. Jag gillar ej höga ljud, vilket jag antar att det är, men har för mig att jag läste att man får hörlurar, så det ska allt bli bra tillslut endå. Men förstår inte riktigt vad jag ska dit och göra när det nästan börjar bli bra? Men tänker då fasen inte avboka när jag väntat såpass länge. Men det positiva är ju att det blir en extra kort dag på jobbet imån.
 
Söndag
blev det gymmet i morse vilket gick ovanligt bra. Då jag klarade cosstrainern hela 45 min, då mitt knä ej velat köra den knappt en kvart innan. Men nu gick det. Obs glömde att även älsklingen va med på gymmet såklart.
Men min konditionen är snart tillbaka och jag är nöjd.
 
Hängde ni med där? Då jag började tvärtom ;)
Men det tror jag nog att ni gjorde.
 
Förresten hade tänkt baka idag tills 28 oktober. Då behöver jag ju nåt lås på frysen eller på lunchlådorna. Annars är det nån galning som äter upp det. Nej jag avvaktar nog med det tills nästa vecka dock, fast iof ganska skönt att ha det klart. Men som sagt jag avvaktar tills nästa vecka. Nu ska jag bara njuta av att det är söndag och jag är ledig, ja vilket jag brukar vara ;) blir endast lite tvätt här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0