Blir inte alltid som man tänkt sig...

Ny vecka nya möjligheter, men går tyvärr inte så fort som jag vill med jobb. Jag ser inga möjligheter här heller därav bättre att byta. Ja jag vet tänker varje dag att jag ska säga ifrån, jag vet att jag är dålig på det. Men så är det nån förbannad spärr, det går bara inte! Men jo jag har ju en anställning som är anpassad för mig dock. Men det är svårt för folk att förstå det va? Dock har jag nog blivit bättre på det än när jag va liten, då nöp jag alla istället, så lite bättre har jag nog blvit på det och jag ska försöka bli ännu bättre. Då va jag inte snäll.
Jaha nu börjar den där tekniken krångla det va ju trevligt. Dock inte precis det jag ville just nu. Ja tålamod va det, kanske inte riktigt vid den här tiden på kvällen.
 
Äntligen, ja nu funkar det igen!
Imån blir det möte och min efterlängtade basket efter hela 9 månaders uppehåll, ska iaf försöka eh det ska gå, det har jag bestämt. Ja så det blir inte så äckligt lång dag, jo dagen blir lång men ej på jobbet! Oj vad jag krånglade till det nu.
Dock kommer jag kanske ej vara lika aktiv här på bloggen, som jag varit nu det senaste dagarna.
Men jag ska försöka, nu tror jag sängen kallar!
Godnatt på er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0