Basket och fotboll

Ja nu va det ett tag sen jag bloggade, eller iaf 2 dagar sen och har äntligen kommit igång med mina bollsporter och det gick över förväntan, lite känns det dock i knäet. Men har en känsla av att det nästa alltid kommer göra det. Det skummaste av allt är att basketen gick bättre än fotbollen, då jag egentligen tycker jag är bätre på fotboll. Så förbannat gött att vara på g igen, så efterlängtad. Otränad är jag dock, det märks. Men den kommer nog ganska snart.
 
Synd att jag ej hittar min fotboll. 
 
Lite för trött för att leta också dock. Förlåt men min mobil eller om det är tekniken som börjar krångla?! Nä nu verkar det funka igen. 
Så gör jag det igen byter ämne, jo jobbet gock ju inte alls något bra, va där i typ 20 min sen gick jag hem. Så så pjåkiga ät mina kollegor ej, för dom förstod mig.
Nej jag är inte den som gillar att vara hemma egentligen, men idag kändes det faktiskt ganska skönt, pga en pissnatt. Så jag ska allt försöka sova lite nu.
Jo jag vet också att vi väntar endast på ett svar. Så även en förändring är ju på g. Går dock sakta men säkert. Men som sagt försöka sova va det ju. Ja ni undrar säkert vad bilden har med fotboll att göra? Det gör jag med, men tolka den som ni vill ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0