Basket idag

 
Fin morgon. Som sagt basket det enda jag hade i huvudet för att klara av dagen. Min kollega tyckte inte alls föreläsningen va bra, hen kanske kände sig lite träffad? där eller så förstod hen inte. Jag tyckte ju som sagt att det va jättebra. Förlåt men jag va tvungen att byta ämne även där. Annars blir det för tjatigt.
 
 
Tur att det iaf va basket idag,. Annars hade jag ej kunnat jobba eh jo kanske men inte bra och det va knappt det gick trotts basketen. Men det gick.
Men basketen gick ok förutom att mitt knä knäppa sig ibland. Tog det dock väldigt lugnt för er som inte tycker att jag ska spela. Men det går mkt bättre och är mkt bättre så det går och bättre blir det.  Som jag alltid har sagt ska spela tills jag är 100 år oavsett om jag kommer med rullator eller nåt sånt där, haha! Tror jag på det själv? Hmm....ja mina knän krånglar ju lite men svar : ja, jag tror på det själv. Tänker då inte sitta hemma heller speciellt inte i nuläget. Det har jag gjort i hela 9 månader det får allt vara bra med det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0