Att leva med monosomi 18p del 5

Japp här kommer svaret om hur det blir med jobbet. Har ni nu följt min blogg, så har ni säkert redan sett hur det blir. Alltså det blir det nya äldreboendet i Älvängen i köket. Dock blir det ej förrän i Januari. Känns ju ganska segt nu och lär ta ännu längre tid nu, som alltid när jag vill att det ska gå fort så är chefen sjuk....suck! Ge mig styrka. Men om jag minns rätt så kommer min handledare imån iaf och hon är bra.
 
Så är ej jätte motiverad att jobba just nu, därför jag endast kommer ha fotboll och basket i "hövvet" på tisdagar och Onsdagar. Om man bara lyckas undvika gnäll. Trodde inte att även killar gnällde, men det händer och jag verkligen AVSKYR GNÄLL! Dock ej lika mkt bland killar som tjejer, men det visste man ju! Woops, jag bytte ämne igen.
 
Nu ska jag försöka hålla mig till rätt ämne. Alltså har ett svagt minne av att jag va på någon träff med andra som har monosomi -18p tror det va 2 till eller 3, ni hör ju att det är ganska ovanligt. Men en av dom va väldigt lik mig till utseendet, det minns jag. 
Tydligen så går mina knäskålar utåt eller hur man ska säga, därför dom är extra känsliga ibland. Nje jag tror inte riktigt på det, dock va läkaren bra. Men jag har ju inlägg för det med knäskålarna, ärligt talat har jag ju rätt dålig koll själv. Idag har det dock känts i mitt knä, kanske va för att jag va optimist igår och körde 60 min på crosstrainern. Men det gick ju :) men alla dom säger att jag inte kan hålla på med mina bollsporter gör mig bara ännu mer motiverad till att fortsätta. Nu kan jag spela, tar det dock väldigt lugnt fortfarande, men YEEY det funkar :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0