VARNING, känslig läsare läs ej!

Då har man äntligen fått tummen ur röva och få fram adventsljusstakar mm. Skönt att jag är i tid denna gån och ej i sista sekunden som jag brukar vara. Jag är riktigr nöjd att jag lyckades få upp gardinerna själv. Då mina armar ej är dom längsta och ej jag heller. Men det gick, har jag bestämt mig för nåt så ska det gå, tog dock 3h va iof städ + disk också. Vardagsrummet får dock vänta tills på fredag min energi tog slut där.
 
Förlåt ännu en gång,j ag vet att jag varit dålig på blogga det senaste. Jag ska försöka skärpa mig.
Godnatt på er, jag vet lite tidigt men jag är gammal, som vanligt tar det dock  emot att lägga sig då jag inte alls längtar till jobbet imån trotts att jag vet att resten av veckan blir lättare, då det är basket och fotboll.
Som sagt godnatt, sov gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0