Free friday

Japp vaknade klockan 7:00 hade ställt klockan trotts att jag va ledig. Men ville hinna få gjort i ordning det mesta innan personalen kom. Vilket även där blev ändringar fast denna gång ringde dom iaf och talade om det. Så det blev ingen hjälp idag heller. Jag är ganska nöjd med det dock. Så har jag dammsugit, diskat, plockat, försökt få bort tuggummi från byxor och tvättat mm.
 
Så blev det en sväng på Dollar$tore som ni ser.
Ja och på Ica i Älvängen shit va stort det va nu. Nja lite hitta man väl men inget speciellt egentligen, ville bara kolla läget egentligen.
Sen återstod endast att vänta på bussen i c:a 30 min. Men det va ju en rätt bra bit att gå från resecentrum till Dollar$tore men det gick. Orkade dock inte det när jag skulle ta bussen hem. Måste ju spara på krafterna tills imån då vi har fotbolls cup.
När jag väl va hemma så blev det att slänga ihop lite käk.
 
Ugnstekta palsternackor och morötte med panerad spätta och kall så eller kan man säga rotfrukter? Nje palsternacka är väl ingen rotfrukt? 
Nu ska jag lägga mig och ladda tills imån då jag tydligen måste gå upp i ottan då tågen går lite sådär på en lördagsmorgon. Brukar dock ej vara så svårt när man vet att man skall gör nåt roligt. Hmm det va egentligen 30 min sen som jag skulle ha lagt mig. Så nu säger jag godnatt!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0