Förändringar.

Trodde att jag skulle upp i någorlunda tid.
Så blev det ej riktigt, vad gör det jag är ledig? Nu åter till det där med hjälp nästan den enda jag funkar ihop med skall såklart byta och börjja jobba natt. Jag kan dock inte med att tacka nej mer även fast jag väldigt gärna vill. Okej finns säkert någon jag funkar med. Då måste jag ju börja om på nytt och lära känna dom också, när det redan fanns en jag funkade riktigt bra ihop med. Därav anledningen till att jag tackade nej även denna dag. Jo jag brukar inte ha så svårt för förändringar annars men just i detta sammanhang har jag det.
 
Gårdagens middag lammfärslimpa med rotfrukter och rödvinssås. Har ej varit så förtjust i lamm innan. Men tillagar man det bara på rätt sätt så ör det helt okej. Angående rödvinsåsen rödvinsåsen ser väl mer ut som en brunsås, men det funkade att äta iaf. Då det va Första gången så är jag väldigt nöjd med min lammfärlimpa iaf. Åter så bytte jag ämne då jag varit lite dålig på blogga det senaste så ville jag bara visa er att jag kan laga mat. Vilket dom ej tror på jobbet. Tycker det går för långsamt. Hur fasen ska jag kunna göra det fort, när jag vara fått prova en gång? Dock igår gick det bättre iaf. Men okej det har blivit bättre och bättre kommer det att bli. 
 
Som sagt förlåt att jag ej bloggat mer just nu är veckorna rätt fullbokade som t.ex
måndag är det gym.
Tisdag basket, onsdag fotboll och torsdag blir det mest städ då det kan se ut lite som ett bombnedslag här eftersom allt är efter jobbet så hinner jag ju ej göra så mkt hemma, men anledningen är ju så att jag vill ej vara hemma och kan ej då tänker jag bara på jobbet. Det är ju det jag vill komma ifrån vilket funkar ned träning i alla former.  Helgerna därrmot också rätt så bokade, där räkna dock med att det blir mer bloggande där. Så nu har ja tjötat klart eh skrivit klart för idag.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0