En rätt okej vecka

Måndag
Ja dagen började med jobb som vanligt. Det hände iaf lite mer där. Men inte tillräckligt för mig. Men jag får väl va nöjd med det lilla hittlls iaf. 
På eftermiddagen blev det gymmet, dock endast 30 min på crosstrainern men desto mer styrka blev det, dock endast 1h, va lite för mkt folk för mig där då. Ja varför sitter folk och ockuperar maskinerna med mobilerna, någon som vet här kanske?
 
Tisdag
Då va det endast fokus på basketen då det inte alls går så bra på jobbet. Trotts att denna veckan gått rätt så ok.
Men det enda jag måste ha i huvudet för att klara av jobbet just nu. Det gick mycket lättare då också
 
Onsdag
Japp blev inte så mkt jobb den dagen då det va medarbetarsamtal, vilket jag va väldigt nervös för. Känns dock som att det gick mkt bra. Jo det va nog ganska mkt fokus på fotboll den dagen också.
 
Torsdag
Jo dagen började bättre än väntat, fick iaf göra risgrynsgröt vilket är ganska lite egentligen men det räcker ja på jobbet syfyar jag på nu såklart. Hemma gör jag ju i stort sett va fan jag vill. Men sen vet jag inte riktigt vad som hände då blev det lite för mkt bara för hen hade ont i knäet, så tog hen i lite för mkt. För ont i knäet hade jag också. Men jag gnäller då inte oj förlåt det gjorde jag visst nu. Så nu är jag ännu mer bestämd att jag vill bort därifrån och börja på det nya äldreboendet i Älvängen.
 
 
Förlåt, gnäller visst lite till. Det här är resultatet av en veckas jobb och kanske träning. Jag vet vad en del tänker nu? Jo att jag kanske inte ska spela fotboll eller basket, men det kan ni glömma just nu måste jag det, ja enligt mig själv. Ska det se ut så? Det kan ju oavsett inte vara någon fara efter som läkaren ej hittade något på MR heller? Men tycker ju själv att t.o.m jag ser skillnad.
Men nog tjötat om det, nu är jag rätt säker på att sängen kallar. 
Förlåt att jag ej bloggat, men som ni ser så har veckan varit ganska fullbokad.
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0