Torsdag

Ännu en dag börjar gå mot sitt slut.
Ja jobbet va segt idag och det kändes som dom gjorde allt för att testa mig idag. För ser man att man är upptagen och inte har något annat att göra kan man väl hjälpa till och ta och kolla kakorna. Dock tyckte jag det va ganska roligt för jag hade fullt upp. Nej jag gillar inte stress men jag gillar när det händer nåt hela tiden. Dagen går så mkt fortare då. Saknar dock fortfarande matlagningen. Så om det inte blir någon ändring där så strejkar jag och går ner ännu mer i tid :-p nje int riktigt nen nästan.
Hemma  och det var en lagom kort arbetsvecka dessa 2 dagar.  Skulle ju städa iaf komma ikapp i köket men råkade visst börja baka också, jag vet jag är hopplös. Dock lyckades jag ändå rätt hyffsat med att komma ikapp i köket också. Nu kolla på handboll, Sverige ser bra ut fortsätt så.
 
Ananaskaka som jag lyckades slänga ihop.
Trotts att jag typ kände mig som en zombi när jag kom hem, nje kanske lite att ta i men jag är nöjd iaf.
Dock 10 ggr tröttare och jag fattar inte varför jag har sån förbannad huvudvärk nästan konstant. Det brukar jag ej ha. Så riktigt bra är jag ej än, men bättre. Nästa vecka ska jag börja träna igen, thats it. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0