Skillnad på stres och stress.

Ja visst finns det väl ändå skillnad på stress? Jag gillar ju när det händer nåt hela tiden vilket det ej gör här. Men ändå är dom så förbannat stressade. Tydligen är det mkt nya regler nu ( eller om det bara är dom som har dom) för jag har varit på många ställen och där fanns ej dom reglerna.  Nje man saknar ju iaf ungarna lite från Kyrkbyskola, dom kan göra ens dag. Ja såklart det man saknar mest är ju Stenungsund. Det är svårt att hitta ett bra ställe, när man haft ett riktigt bra. Men jag har gjort ett val och får väl chansa på att det funkar på seniorcentrum ( tror jag det skall heta ) Dom som jobbar där är yngre, så jag tror det blir något bättre då. Men så tyst jämfört med en skola dock, iaf här. Whatever nu har jag iaf julledigt i hela 5 dagar och det är så förbannat gött!
 
Än en gång är jag tvungen avboka hjälpen alltså personalen, jag vill inte när jag inte känner någon, vill fortfarande helst göra det själv. Men det va ju det där med don förbannade utemöblerna. Får hoppas att jag hinner ner till Ale byggen och fixa nya nycklar imorgon. Men det tar emot då jag vet att jag borde ha ett par här. Förlåt nu bytte jag ämne igen. Tycker dock stress är lite för tråkigt dels därför jag bytte ämne.
Kommer fortsätta ned det ännu en gång.
Dagens träning det blev lite enklare hemma träning idag. Som armhävningar, utfallssteg, krabban och tvärtom, knäböj och jägarvila mm. Så jag kom upp i mina 10 000 steg även idag. Dock är jag helt slut nu.
 
Så nu förtjänar jag lite eller mkt vila innan sängen kallar.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0