Ska jag eller ska jag inte?

Trodde ju att jag började känna mig något bättre, nu känns det nästan som det börjar bli värre dock ingen feber. Kanske lite självförvållat då jag tränade fotboll förra veckan trotts att jag ej kände mig riktigt bra. Jag gjorde det ju bara för att jag ville med till Norge vilket jag aldrig kom. Ja jag har nog lärt mig en läxa.
. Nu är ju den stora frågan ska man jobba imån? börjar bli ovanligt rastlös av att va hemma dock är ju inte jobbet något jag längtar efter heller direkt. Inte på det där stället iaf. Men jag kan ju inte med och va hemma bara för det, fast jag har ju fortfarande en anledning att vara hemma, för känner mig inte helt bra. Jag får väl se till eftermiddagen. Om jag nu ska jobba imån, då måste jag ringa och meddela det, det kan ibland vara jättejobbigt för mig. Ännu svårare är det dock när man t.ex ska ringa vårdcentralen eller typ tele 2. 
Som ni vet så trivs jag ju ej jättebra på jobbet heller, jo det har blivit bättre, kan dock bli mkt mkt bättre. därav jag kommer va hemma för minsta lilla, nje inte riktigt det kan jag ej med.
 
Men just nu lutar det trotts allt åt jobb imån hur mkt det än tar emot. Men jag känner mig inte alls bra, så som sagt får nog trotts allt se till eftermiddagen. Börjar ju bli lite booring att vara hemma men det är det ju på jobbet med, så det går väl jämt ut. Trotts att det egentligen finns massor att göra här. Har absolut ingen energi till det alls idag, inte än iaf, men den kommer nog. Varför har jag så svårt att bestämma mig? Blir nog ingen fotboll eller basket den här veckan, ännu tråkigare och då kan kag ju inte jobba eh jo men det är lättare när man kan träna dock, får hålla mig till powerwalk om vädret håller i sig, så fint det varit ute dom dagarna jag vart hemma. 
Nu ska jag göra ett nytt försök på ett powernap så kanske man kan bli helt "fit for fight" och börja träna igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0