Fullbokad fredag

Jaha men endå rätt härligt idag tyckte jag, dock  va det synd att avboka personalen. Men som sagt jag har faktiskt ganska fullt upp på fredagar iaf idag, först sportrehab, sen plågis och Stenungsund och emellan där får jag försöka städa. Jag kom ju dock en rätt så bra bit igår.
Plågis är något jag starkt ogillar även fast jag vet att det brukar gå bra egentligen, kan dock inte med att avboka den heller har jag redan gjort alldeles för mkt.
 
Idag känner jag mig ganska utvilad eh tror jag. Jo sovit från c:a 21:00 - 05:00 rätt ok. Kanke något seg pga att hostan väckte mig. Annars rätt utvilad.
Nu ska jag fortsätta ligga och dra mig dom sista 30 min så ska jag nog orka städa sen.
Det är ju bara det med dom förbannade möblerna. Får vl se om det kanske går på söndag då, för jag hinner faktiskt inte idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0