En lösning.

Sovit i c:a 10 h denna natten så jag måste verkligen vart trött. Men råkade jag tacka nej till hjälpen ännu en gång. Jag tycker dock det blir alldeles för stressigt just nu, speciellt när jag sovit så länge. Men förhoppningsvis kommer vi hitta nån lösning på genomförandeplans mötet. För dom är ju faktiskt här för mig. Då ska dom rätta sig efter dom tiderna som passar mig och dom tiderna är ju väldigt få. Basket, fotbolloch träning är viktigare.
 
Jo på jobbet har det ju som sagt börjat hända lite mer. Steka potatisbullar och ja dagen efter fick jag göra pannkakor. Men är vi bara 2 så blir det dock samma sak hela tiden. Men det får väl funka det är ju bara 4 arbetsdagar kvar innan lite julledigt. Blir ju endå några dagar i år okej jag har ju fredagarna med!
 
Nu ska jag fortsätta ligga och dra mig trots mina 10 h sömn. Men jag orkar inte stressa upp och någonting ska man väl ha ledigheten till? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0