8 dagar kvar.

Alltså  8 arbetsdagar kvar innan lite julledigt, så efterlängtat. Ja och det börjar gå framåt på jobbet men endå inte. Alltså ja jag fick Steka potatisbullar men det måste absolut göras på deras sätt tydligen. Det stör jag mig på lite men ok för att dom inte ska gå sönder kan jag förstå det lite. Men det va fan varmt då jag ska ta med händerna eller fingrarna också, jo jag hade handskar. Ja jag kanske överdriver. Men det ska vara så perfekt som möjligt.  Deras eller iaf hens sett ogillar jag.  Jag kan fortfarande mkt mer än vad dom tror. Va fan tror dom jag är ute och har en anställning för? Ställ liye krav för fan.....suck! När jag jobbade i Stenungsund  noga kanske det va, men dom sa alltid gör som du gör hemma, det gillade jag och saknar.
 
Men som sagt 8 dagar kvar och dom försöker iaf. Sen stressar dom upp sig i onödan, det är ju fan det lugnaste stället jag varit på. Ja iom att jag inte får göra så mkt som jag kan. T.o.m på en DV gör man ju mer gissar jag.
 
Skönt att snön kommit tillbaka igen. Hoppas den håller i sig till efter julafton iaf.
Ja avslutade dagen med gymmet, det gick ju så där för jag känner mig fortfarande inte helt "fit for fight" men mkt bättre så träning blir det denna veckan. Efter c:a 2 veckors uppehåll så va det dock på tiden idag.
Alltså blev 7 km på 30 min på crosstrainern då jag körde mest snabbhet där.
Rodden blev endast 1954 på 15 min tror jag. Dock ändå rätt nöjd då jag gjorde det efter crosstrainern och fick typ mjölksyra efter 3 min. Men gött är det.
Nu ska jag försöka hålla mig vaken c:a 1h till sen tänker jag sova är ju typ helt slut.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0